Går dagen hos Film-kväll hos Adrian!

Igår när jag skulle till Adrian tänkte jag gå men så var klockan lite mycket och min mamma sa att hon kunde köra mig för hon skulle till landvetter ändå!
Så hon körde mig till stallet i björröd så möte jag Carro så vi gick upp med henne så vi prata tills vi kom upp till Adrian!

Sen så var typ alla redan där förutom Sara..

Så vi satt och snacka och jag fota lite!!!
Sen så var typ maten klar och det blev hamburgare! :D

När vi skulle börja äta så kom Sara!!

Så börja vi äta och gjorde vi visk leken xD

När vi var klara så plocka vi undan och satte vi oss vid soffan!!
Och Adrian skulle baka men det blev inte sv xD

Så vi typ kolla tv och gjorde sen iordning för att kolla film!!!
Vi kolla på Tomten  är barn till alla eller vad den hete...
Men den var la bra!!

Sen kolla vi på en bra skräck men Carro ville inte kolla :(
För hon tycker inte om skräck så mikaela gav sin mobil så hon fick spela soduko :D
Så hon var sällskap med oss!!!

Sen så kunde vi inte typ kolla på någon mer film :(
För alla skulle hem och Adrian mamma kom hem och sånt!!

Så vi gick in i Adrian rum och prata :D
Men så skulle Alice och mikaela hem :I

Så det blev bara Jag, Carro, Ingela, Maria, Adrian och Sara kvar :D
Sen så fick vi jul klappar av ....., ......, och ..... fick kalsonger xD
Kommer bilder på kvällen sen...
Sen skulle Sara hem och sen skulle maria och de hem så jag hängde på!!

(bilderna från kvällen)



Mer bilder kommer sen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0